نرم افزار های تحت وب اختصاصی چه کمکی به ما می‌کنند؟

در کسب و کار ها ممکن است فرآیندهایی باشد که یک کار تکراری و پر زحمت را مجبور باشید با دقت زیاد روزانه چندین بار انجام دهید. این فرآیند ها منابع انسانی را به خود درگیر می‌کنند در صورتی که می‌توان از این منابع در جهت رشد و توسعه کسب و کار استفاده کرد. با صرف کمی زمان می‌توان فرآیند های تکراری را که نیاز به دقت بالا دارند را در کسب و کارها کشف و تحلیل نمود و در جهت ساده سازی آن ها راهکار هایی مکانیزه ارائه شوند. فعالیت‌های پر زحمت را می‌توان با طراحی نرم افزار اختصاصی به فعالیتی ساده تر تبدیل کرد تا با خیالی راحت به بقیه کارها بپردازیم.

نرم افزار های اختصاصی با چه زبانی توسعه داده می‌شوند؟

در یاقوت وب طراحی نرم افزار های اختصاصی با استفاده از فریمورک لاراول و زبان برنامه نویسی php توسعه داده می‌شوند. متخصصان ما با دانش عمیق و تسلط بر چهارچوب های برنامه نویسی  توسعه نرم افزار اختصاصی شما را در سریعترین زمان ممکن تولید می‌کنند.

مزیت های نرم افزار تحت وب

بدون نیاز به نصب

اولین چالشی که عموم مردم با نرم افزار ها دارند فرآیند نصب و راه اندازی نرم افزار است. نرم افزار هایی که بر روی سیستم نصب می‌شوند نیاز به منابع سیستمی بیشتری نسبت به نرم افزارهای تحت وب دارند تا بتوانند به راحتی کار کنند.

همه جا در دسترس

نرم افزار های تحت وب به دلیل میزبانی در اینترنت از هر مکان در هر زمان و با هر دستگاهی قابلیت دسترسی دارند. مثلا فرض کنید شما در منزل می‌توانید فرآیند هایی را که در طول اتفاق افتاده بررسی کنید.

برای دسترسی به نرم افزار کافی است در مرورگر آدرسی که از قبل تعیین کرده ایم را وارد کنید.

سهولت در استفاده

به دلیل رعایت ساختار های رابط کاربری و تجربه کاربری نرم افزاری سبک و پویا به شما ارائه خواهد شد.

امنیت نرم افزار

با رعایت الزامات امنیتی و استفاده از بروز ترین دانش فنی نرم افزار در سطح بالایی از امنیت قرار دارد تا کاربر بتواند با خیالی آسوده به فعالیت های روزانه بپردازد.

مدت زمان و هزینه طراحی نرم افزار

مدت زمان انجام پروژه  و هزینه آن به عوامل متعددی بستگی دارد.  تا زمانی که پروژه تحلیل و میزان نیازمندی های کارفرما تعیین نشده باشد نمی‌توان به طور صریح مبلغ و زمانی خاص را بیان کرد.

مدت زمانی بین چند هفته تحقیق و بررسی در هر کسب و کاری لازمه ی اجرا طرح است. کارشناسان ما در ابتدا سعی می‌کنند آن فرآیند را به مدت چند روز انجام دهند تا در ابتدا خطا های کار و نیازمندی های دقیق پروژه انجام شود. پس از آن پروژه وارد فاز توسعه خواهد شد.